Wednesday, July 8, 2009

nyanyian jiwa

Haha..dah lama aku tak post ape2 kat blog ni...sorry la tak de masa nak buka la, bz ngan kerenah anak2...lgpun mak n ayah aku ade kat umah,tak sempat nak layan blog ni...lg beshh layan diorg.
mak n abah balik JB pg td..br jek abah call,kata dah smapi umah.Tinggal la aku, hubby and anak2 jek mlm ni.Sure sunyi coz dah bape hari ni umah aku riuh dek suara anak2 aku n anak2 buah aku 2 org tu...firdaus n adiknya zikry.
Hubby lak memang cuti 2 hari ni..so berjalan jek la keja aku. Aku lak digalakkan cuti coz company nak cut cost...biasa la ekonomi gawat.
But ok ler, atleast leh spent time dgn parents aku kan..

Hari ni 1st day aku hantar zarith kat umah babysit dia.Aku call babysit tu td...dia kata ok jek.Zarith nak minum susu formula dia. Lega rase hati dgr semuanya OK. Alhamdulillah...